Diskusia

Choď na stranu 1Choď na stranu 112Choď na stranu 3Choď na stranu 2
kocur
Avatar
Príspevkov: 6416
iconmarika2772:
samozrejme že existuje sociálne poradenstvo, ale čo majú riešiť ked sú manželia a o deti je postarané? On bude tvrdiť svoje, ona svoje...a ani jeden nemá od toho druhého doklad o prijatí penazí, alebo o odovzdaní. Tie čo zhrabol, už neuvidí. Vyplácanie tých z AT na svoj účet môže dosiahnúť jedine po jednaní z rakúskou stranou, čo na to ako zákonitá manželka potrebuje urobiť, jej možno poradia v tom centre čo si spomínala. Bude to beh na dlhé trate....
No som presvedčená, že ten jej podliak potom urobí všetko pre to, aby z tých RP nevidela ani cent.........je to smutné, ale aj takýto otcovia behajú po svete.......;) Fuj....


takíto muzi behaju po svete nato, aby sme popri nich este lepsie vynikli my uzasni, zodpovedni a skveli.... :rolleyes:
29.07.2014 15:16
pitu47
Avatar
Príspevkov: 11874
iconkocur:

takíto muzi behaju po svete nato, aby sme popri nich este lepsie vynikli my uzasni, zodpovedni a skveli.... :rolleyes:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: dobre hovoris kocur :thumbup:
29.07.2014 17:04
ptomecek
Avatar
Príspevkov: 44
iconzefo:
Dakujem za podporu a Vasu pomoc. Pridavky su zastavene a sud (sudy) na ceste. Peniaze ktore zhrabol budem riesit na SK sude pri majetko pravnom vyrovnani.
Hroza ked niekto okrada vlastne deti.
Vdaka za pomoc.
Pekny den


Pri vyporiadani BSM podla Slovenskeho prava vyporiadas spolocny majetok, spolocne dlhy a pokial poziadas tak aj to, co si zo svojho vynalozila na spolocny majetok a co zo spolocneho majetku bolo vynalozene na majetok ex-manzela. Pridavky na deti, pokial budu do casu vyporiadania BSM spotrebovane, tak nebudu ziadnou z kategorii, ktore sa pri vyporiadani BSM vyporiadavaju, takze ich ani sud nevyporiada.
Pokial deti vychovavas ty sama, mozes poziadat sud o vyzivne pre deti (a to aj ked este nie ste rozvedeni) a v tomto konani by sudkina velmi pridala vyzivne pre tvojho manzela, pokial pridavky na deti skoncili v jeho vrecku a nie v tovare a sluzbach pre deti. Otazne je samozrejme, ako to dokazat, ale bude to jednoduchsie, ako pri BSM. Pri veciach osobiteho zretela je mozne vyzivne na deti priznat aj od skorsieho datumu, ako je datum podania zaloby na sude a vyzivne vo vrecku manzela moze byt tou vecou osobiteho zretela.
Pokial je zivotna uroven tvojho manzela vyssia ako tvoja, mozes poziadat sud i o vyzivne voci manzelke, ktore sa ale prizna najskor od datumu podania zaloby na sude.

Napis, ako si dopadla.
26.08.2014 16:21
sen87
Avatar
Príspevkov: 3
Dobry den

Velmi rad by som sa zapojil do tejto diskusie lebo je velmi zaujimava a uviedol tu veci tak trosku na pravu mieru. Boli tu povedane velke lzi, ba dokonca ten kto tuto diskusiju otvoril (ZEFO) nieje ani ta osoba za ktoru sa vydava.

Je to Jozef Dulovec ( brat mamicky a "milujucej" manzelky)zijuci v Irsku, preto dokaze komunikovat len v anglictine. Ja pre upresnenie som brat toho "strasneho a chamtiveho otca ktory zije na ukor svojich deti" :-))

Uz len prve klamstvo je ze sa rozvadzaju. Tuto diskusiu dotycny otvoril 15.07.20014 kde uz pise ze sa rozvadzaju. Nieje to pravda lebo prve len predbezne opatrenie bolo podane az v auguste. To vsak este nebol ani rozvod, ale len ziadost o vyzivne ktore mu poradil pan PTOMECEK v poslednom prispevku tejto diskusie. To znamena ze pan Jozef (brat tej "ukrivdenej"mamicky) len zbieral informacie ako mojho brata dostat a samozrejme osklbat o vsetko co sa len da. Zial bohu slovenska mentalita. Ale podme dalej.

Vratim sa k veci. Ten "chrapun" otec je uz skoro 2 roky na marodke po dvoch tazkych operaciach platniciek, kde po poslednej ostal s trvalymi nasledkami 5%tnej hybnosti na jednu nohu. Tak ten este pred marodkou pracoval v rakusku a dostal tam aj nejake davky neviem v akej vyske ale 18 000??? je uplna loz. Posielal pravidelne manzelke domov najprv to bolo cca 1000 potom dlho platil okolo 700 az v poslednych mesiacoch okolo 400 eur. Bolo to za obdobie nieco okolo roka mozno viac a mozno menej kym sa korunky neminuli.

Zarazajuce na tom je to ze 3 izbovy byt (ktory kupil tiez za vlastne peniaze ktore si este nasetril pred manzelstvom) ,kedze "manlzelka" nikdy v zivote nepracovala okupuju 1 dospely matka + dve 7 a 2 rocne deti. Chcem len povedat ze v byte kde netreba platit najom a su 2 malicke deti nevie matka vyzit z 1000€??? A to nehovorim o tom ze 50 metrov byva jej matka a babicka deti u ktorej je stale a aj sa tam stravuje.

Nebudem tu vykreslovat uz to ze tato zena si mojho brata brala len kvoli peniazom kedze este pred manzelstvom brat chodieval pravidelne na zimne sezonne prace do AT.Uz v tej dobe mal vlastne auto a jednoizbovy byt ktory v SR vlastnil. Joj vsak ruku na srdce ktora by do toho nesla? :-) Neskor ten byt predal a financoval z neho terajsi 3 izbovy byt. A chudak teraz si z toho bytu nemoze zobrat ani pohar vody tak aby ho videla lebo v tu chvilku po nom vystartuje a vyhadzuje ho z vlastneho byvania na ktore neprispela ani centom... Jaaaj som skoro zabudol, este je tu stavebne sporenie na ktore prispieval niekolko rokov jej aj obidvom detom, ale to je o inom. To bude v dalsom sudnom dokazovani o BSM.

Nie je vobec pravda ani to ze sa z detmi nestretava. Je s nimi tak casto ako je to mozne a ako mu to zdravie dovoli. Ma dlhu rekonvalescenciu takze z AT nieje take jednoduche chodiet kazdy vikend domov do SR cca 400km. Ked je doma (teraz uz u rodicov, lebo ta zlatokopka by ho kludne v jeho vlastom byte aj zabila)tak je aj s detmi a deti su cele bez seba ked mozu byt s nim - tiez to moze neskor potvrdit psycholog pri sude. Chudata deti su aj pod riadnym psychickym tlakom...ked sa vratia od oca domov k matke tak ich vzdy caka neprijemne vypocuvanie ako na policii...

Tato zena za ktoru sa skryva jej brat s nickom ZEFO :-)) nie je zla matka. O deti je postarane a otec deti suhlasi o to aby sa o deti starala. Avsak ako manzelka zlatokopka stoji s prepacenim za hovno. Je to prave zena, ktora by mala udrzat korunu v domacnosti, zial bohu v tomto pripade je to uplny opak.

Chcem len povedat tolko ze tu nejde o nic ine len o prachy ktore uz davno dostala, ale chce dalsie. Proste treba z neho vyzmykat co sa len da....Brat lezal v nemocnici dva krat (prvy krat este boli za dobre) a ani raz ho do tej nemocnice neprisla pozriet dokonca ako "milujuca" manzelka ani nevie poriadne co mu je!!


Takze aj pre taketo hieny slnko svieti a behaju po svete....fuuuj!! Zeny prosim Vas, naozaj sa nikdy neponizte tak ako tato zena.

P.S.:
Sprava pre PTOMECEK. Chcel si vediet ako do dopadlo. No, dopadlo to asi takto. Podala ziadost o predbezne opatrenie o vyske vyzivneho 550€ :-))) Jezis ako nejaka celebrita z bulvaru :-)) Budme realisti, v skutku nerealne vyzivne v SR pri marodke cca 900€ ktoru mal. A toto predbezne opatrenie jej bolo Zamietnute na okresnom sude aj potom na krajskom sude vo vsetchych bodoch lebo bolo preukazane ze brat jej vsetky peniaze vyplatil do posledneho centu.

Utvorte si z toho kazdy vlastny nazor. Dakujem
17.01.2015 18:11
ptomecek
Avatar
Príspevkov: 44
Pan sen87, chcem sa Vam velmi podakovat za informaciu o tom, ako dopadlo konanie o vyzivne (presnejsie o predbezne opatrenie).
17.01.2015 19:10
kreni
Avatar
Príspevkov: 3
Sen87 zaujimavy pribeh ja si myslim,ze dotycny pan urobil chybu,ze si zacal so zenou ktora je leniva a nikdy a nikde nepracovala.Dalo by sa povedat sam sa do tej slamastiky dostal.Neber to v zlom,ale takych zien je dnes vsade vela ktore chcu vyuzit muza.
17.01.2015 20:17
sen87
Avatar
Príspevkov: 3
Mas pravdu kreni sam sa do toho dostal. Zaujimave je ze pred manzelstvom taka mrcha nebola vsak chodili spolu myslim ze 7 rokov ak nie viac. Ale po svadbe akoby utal...Hodne znamich mu hovorilo, aby sa na to vykaslal lebo ju poznali...ale co uz, mladi, laska zalubeni...Nic to potom co sa deje, teraz hlavne treba dat veci na pravu mieru.
Zalezi mi na tom lebo s bratom mam velmi dobry vztach a tato zena mu znicila zivot. Ale to tu nepatri.
17.01.2015 20:24
kreni
Avatar
Príspevkov: 3
Sen87 to verim,ze nieco take cloveka boli ked sa jedna este o brata.Rozvedie sa a casom najde uprimnu lasku.Cas je na vsetko najlepsi liek.
17.01.2015 20:28
heavy
Avatar
Od: Leopoldstadt
Príspevkov: 24042
iconsen87:
Mas pravdu kreni sam sa do toho dostal. Zaujimave je ze pred manzelstvom taka mrcha nebola vsak chodili spolu myslim ze 7 rokov ak nie viac. Ale po svadbe akoby utal...Hodne znamich mu hovorilo, aby sa na to vykaslal lebo ju poznali...ale co uz, mladi, laska zalubeni...Nic to potom co sa deje, teraz hlavne treba dat veci na pravu mieru.
Zalezi mi na tom lebo s bratom mam velmi dobry vztach a tato zena mu znicila zivot. Ale to tu nepatri.


sedem rokov s nou chodil a vobec ju nespoznal? To mi hovor...
24.01.2015 10:45
janaka
Avatar
Príspevkov: 5969
keby toto cital nas mirecek, to by bola voda na jeho mlyn;)
24.01.2015 16:02
marika2772
Avatar
Príspevkov: 14776
iconjanaka:
keby toto cital nas mirecek, to by bola voda na jeho mlyn;)


a hlavne tá materská, aby nemusela robiť.......ten by sa teda vybláznil, to je fakt......:thumbup:
24.01.2015 16:56
heavy
Avatar
Od: Leopoldstadt
Príspevkov: 24042
asi sa ozenil...:w00t:
24.01.2015 23:42
marika2772
Avatar
Príspevkov: 14776
a vyfasoval malý dvor, dlhý bič a krátku reťaz.....:w00t:
25.01.2015 11:12
martinw
Avatar
Príspevkov: 1946
iconmarika2772:
a vyfasoval malý dvor, dlhý bič a krátku reťaz.....:w00t:


a cely den jej cisti spinku za nechtami :D
25.01.2015 11:45
sen87
Avatar
Príspevkov: 3
Vies ako sa hovorí, niekto sa ožení a niekto sa oje*e...Teraz to treba dať do poriadku.
25.01.2015 23:13
Avatar

Choď na stranu 1Choď na stranu 112Choď na stranu 3Choď na stranu 2