Diskusia

icon
Moňa30
Príspevkov: 0
Dobrý deň , chcela by som sa spýtať ohľadom vybavenia e-card. Čo všetko je potrebné na vybavenie a ako to prebieha? viem jedine to, že by som mala mať fotografiu pasového formátu a ďalej? som zamestnaná v Rakúsku od 14.6.2021, za všetky odpovede vopred ďakujem
23.06.2021 11:38
AKTE
Zdravim,
treba dotycne Foto - nie starsie ako 6 mesiacov myslim, je to u nich na stranke.
Tu som si nechal ja robit v takom vsehostanku na Rennwegu a dostal som fotky a vzadu mali nalepenu aj nalepku s datumom ako potvrdenie.

Ale hlavne co potrebujes je to Foto odovzdat. Pokial sa to nezmenilo, co asi este nie, potrebujes termin.

https://www.chipkarte.at/cdscontent/?contentid=10007.853283&portal=ecardportal

Pozri si podla miesta kde si. Moja skusenost Vieden cca 2 mesiace dopredu vybookovane. Najskor su terminy vo Viedni myslim Polizei Donaustadt.
Ale napr. Sankt Polten je, ak sa to nezmenilo, len 2-3 tyzdne.

Na to aby si si mohla dat registraciu bude pytat cislo soc. poistenia, pytaj od zamestnavatela pokial si nedostala.
Ja som tiez musel pytat .... slepice z HR/Payroll mali v ...

A samozrejme na termin doniest aj obcianku resp pas.

Ale to vsetko budes mat v tom potvrdeni o termine - pride na mail.

A moja skusensot s Donaustadt cca 2 tyzdne dozadu, neoplati sa ist skor, zenske sa tam aj tak flakaju. Pokial nebol cas nebola panicka ani v kancli.
[Naposledy editoval AKTE, 27.06.2021 11:42]
26.06.2021 22:51
Vlado
Moderátor
Príspevkov: 1230
... to som este nepocul ze si clovek moze podat o eCard. Predsa to je spojene s poistenim zamestnavatela a ten posle podklady...
alebo sa mylim?
04.07.2021 23:27
AKTE
iconVlado:
... to som este nepocul ze si clovek moze podat o eCard. Predsa to je spojene s poistenim zamestnavatela a ten posle podklady...
alebo sa mylim?