Diskusia

icon
niko0000001
Od: Ganserndorf
Príspevkov: 75
Zdravím kolegovia,

má niekto skúsenosti s elektronickou správou papierovej pošty ?

Je možné sa registrovať na stránke ww.post.at a následne mať z toho určité benefity,... tak som práve učinil, ale ešte nie vo všetkom, mám jasno..

Ako som pochopil, budú sa mi elektronicky doručovať oznámenky (žltý lístok) o doporučených zásielkách a v určitých prípadoch aj obsah papierovej pošty, teda tak som to aspoň pochopil.

Príklad: človek pracuje ako kamionista a zriedka zavíta na adresu kde je zameldovaný.

- bude mu doručený elektronická oznámenka a vie, kde a do kedy si má vyzdvihnúť zásielku
- môže uviesť aj druhú adresu pobytu (nemal by to byť Postpartner, ale ja som to skúsil)
- celkovo je možné presmerovať úplne všetky zásielky k Postpartnerovi (ale za celkom výrazný poplatok)

Chystám sa na Poštu na konzultáciu, ale dáka tá rada, by potešila.

Cieľom je mať prehľad nad poštou bez nutnosti otvárať každý deň poštovú schránku a tiež ju môcť presmerovať tam, kde sa práve príjemca nachádza.

Má to samozrejme aj súvis s nákupmi v e-shopoch, ale nie len.

Má niekto skúsenosti ?

ďakujem

Niko
Niko
16.11.2018 08:40
ivo33
Príspevkov: 94
Fajn, budes na cestach a dozvies sa, ze ti bezi zakonna lehota na odvolanie, lebo nejak debil byrokrat nieco zabudol alebo neprecital. urcite budes mat velmi prijemne cestovanie a budes celu dobu koncentrovany :-)

Ja pouzivam iba abwesenheitsmitteilung. urad sa dozvie, ze tu nie som a teda nemozu povazovat list za doruceny...

iconniko0000001:
Zdravím kolegovia,

má niekto skúsenosti s elektronickou správou papierovej pošty ?

Je možné sa registrovať na stránke ww.post.at a následne mať z toho určité benefity,... tak som práve učinil, ale ešte nie vo všetkom, mám jasno..

Ako som pochopil, budú sa mi elektronicky doručovať oznámenky (žltý lístok) o doporučených zásielkách a v určitých prípadoch aj obsah papierovej pošty, teda tak som to aspoň pochopil.